duminică, 21 august 2016

Nostalgii, planuri, dorințe

Am învățat că să fii femeie e mai greu decât ar trebui, într-o lume a bărbaților. Împrejurările m-au convins că personaje ca DS Stella Gipson, deși fictive, ar trebui să fie cât se poate de reale. Modelul lor de femeie e cel care ar trebui învățat.

Mi-aș dori să trăiesc în acele triburi matriarhale. Doamne, dacă mă mai nasc o dată, vreau să mă nasc acolo.

Pe copila mea o voi învăța să fie puternică. Să își știe poziția în viață și societate, să aibă principii, să fie independentă, să dea cu flit când e cazul, să nu tânjească, să nu cadă pradă când nu ar trebui, să știe când să spună nu, să seducă fără regrete, să iubească doar când e pregătită, să nu se arunce după val, să ceară de la viață exact cât merită și mai mult, să aibă încredere că poate duce oricât i se va da, să privească și să cucerească, să știe exact când ceea ce întâlnește merită implicarea ei prețioasă. Și să fie dreaptă, modestă, puternică.


E greu să înveți singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu