vineri, 26 august 2016

În afara gardului.

Cineva care m-a cunoscut foarte îndeaproape mi-a zis că observă că am o nevoie mare să fiu iubită. Că cei pe care i-am întâlnit până acum în viața mea nu au făcut decât să accentueze acele issues pe care le am și de care am ajuns să fiu până la urmă conștientă, deși nu știu cum să le rezolv - cel mai probabil cu ajutor specializat. E mult prea intim să povestesc experiențele mele cu ei, nu o voi face.

Dacă ai urmărit până acum blogul meu (deși nici eu nu mai știu ce postări am lăsat și ce am șters), poate ai văzut că nu îmi doresc să fiu dependentă de nimeni, mai ales ca femeie într-o lume a bărbaților. Modelele de cuplu în lumea de azi sunt altfel. Femeile vor să fie independente, unele dintre ele sunt, dar trăind în lumea care, repet, ESTE a bărbaților, ei se adaptează lor și își schimbă comportamentul în cuplu. O simplă remarcă.

Tonul părerilor despre diferite statuturi ale femeii în societate se dă tot după cum se află ea sau nu în proprietatea bărbatului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu