duminică, 3 august 2014

N-am mai publicat de mult.
Oricum sunt din nou anesteziată din multe puncte de vedere, de data asta sper că e de bine. Simt că e de bine.
Am redeschis blogul cu un singur scop, la momentul lui. Apoi n-am mai scris pentru ca am refuzat să alimentez conexiunile. Fac asta azi pentru că azi mă simt puternică. Puternică să mă simt la distanță, puternică să iau contact și să nu mă afecteze, puternică să îmi duc mai departe viața, să scriu cuvintele astea, să mă uit la mine și să zic că tot ce am făcut bun până acum, și rău, am făcut cu forțele proprii și, după lungi căutări, dintr-o dată văd mai clar. Și totul cu ajutorul meu. Nu creditez pe nimeni pentru puterea pe care am purtat-o tot timpul ăsta în care am strâns din dinți când așa-zisul bine mă strivea la pământ, când răul mă păcălea, când oamenii mă luat aproape de ei, apoi fiecare mă biciuia în felul lui.

Cândva voi face toate lucrurile pe care vreau să le fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu